Bijna weg - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Fenna - WaarBenJij.nu Bijna weg - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Fenna - WaarBenJij.nu

Bijna weg

Door: fenna92

Blijf op de hoogte en volg Fenna

14 Juli 2012 | Nederland, Purmerend

Morgen vertrek ik voor zes weken naar Málaga en ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal besef, aan de ene kant lijkt zes weken heel lang, aan de andere kant klinkt het heel kort, alsof het voorbij gaat vliegen, en dat hoop ik natuurlijk want dan is het leuk.

Wat betreft het weer kan het natuurlijk alleen maar beter, en aan het weerbericht te zien is dat ook zeker weten het geval. Wat een temperaturen! Ik ben heel benieuwd naar de stad en naar de school en natuurlijk de mensen op school en in het appartement.

Nu nog even de laatste dingen inpakken en dan is m'n volgende blog vanuit Málaga!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Málaga

Taalreis

Recente Reisverslagen:

25 Juli 2012

Week twee

20 Juli 2012

Eerste week

14 Juli 2012

Bijna weg
Fenna

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 3941

Voorgaande reizen:

15 Juli 2012 - 25 Augustus 2012

Málaga

Landen bezocht: